Gyógymasszázs

A masszázs szó hallatán mindannyiunkban jóleső nyugalom terül szét, kellemes érzéssel, relaxációval azonosítjuk.
A masszázs azonban nem csak pihentető, de gyógyító vagy akár egészségmegőrzést, méregtelenítést és alakformálást is segítő kezelés egyben.

A gyógymasszázsnak, és általában a különféle masszázsformáknak számos jótékony hatása van:

– Lazítja a stressztől görcsössé vált izmokat, segít a relaxációban

– A masszázs során endorfin és szerotonin szabadul fel a szervezetben, így boldogabbnak, nyugodtabbnak érezhetjük magunkat tőle

– Fokozódik a vér illetve a nyirokkeringés, az erek rugalmasabbá válhatnak, ami által több oxigénnel dús vér jut a szervekbe és a bőrbe is, ráadásul fájdalomcsillapító hatással is bír.

A Bambus FizioMed Testkezelő Stúdióban svéd, frissítő, relaxációs és gerincmaszázs közül választhatnak vendégeink.

A stúdiónkban elérhető alakformálási kezelések remek kiegészítői a masszázsok, melyek segítenek kivezetni a szervezetből a lebomlott zsírt, méreganyagokat vagy felesleges folyadékot, így akár a fogyásban is sokat tudnak segíteni.

Egyéni kéréseknek is eleget tudunk tenni, így ha speciális problémával fordulna hozzánk, akkor is várjuk szíves megkeresését.

svédmasszázst, mely méltán az egyik legelterjedtebb massszázsforma Európában, ajánljuk minden olyan esetben, amikor megelőzésképpen szeretné izmait, ízületeit formában tartani. Mivel ez az alapja a gyógy és sportmasszázsoknak, így a helyi húzódások, kisebb fájdalmak kezelésére, a stressz okozta fájdalmas izomcsomók oldására is kiválóan alkalmas. Masszázsolajjal, sport vagy fájdalomcsillapító speciális krémekkel végezzük.

Intenzívebb fogásokat tartalmazó frissítő masszázsunkat ajánljuk, ha fáradt, keveset mozog, ülőmunkát végez, mégis felfrissülten szeretne nekilátni a napnak, vagy épp fáradtságtól mentesen zárni azt.

A relaxáló, stresszoldó masszázst pedig akkor, amikor úgy érzi, testileg és lelkileg is kimerült, és leginkább egy nyugodt órára vágyik, miközben nem csak pihen, hanem a teste is regenerálódik.

Gerincmasszázsunk a gerincproblémák kezelésére lett összeállítva.

Nem csontkovácsolással, hanem lágy szöveti technikákkal és izomfeszítésekkel, meridián és akupunktúrás pontkezelésekkel éri el a kívánt hatást, így ezek a technikák szinte minden esetben kellő biztonsággal alkalmazhatók. A kezelés célja a teljes hátrész átdolgozásával a gerinc természetes rugalmasságának visszaállítása.

Éhesen, vagy közvetlenül evés után nem célszerű masszíroztatni. Ellenjavallt a masszázs lázas állapotban, fertőző betegség, herpesz, vérzékenység, daganatos betegedések, idegbecsípődés esetén és a menstruáció első napjaiban. Gyulladt, sérült, még nem gyógyult bőrfelületet, mélyvénás trombózisos  vagy visszércsomós testrészt, heveny ízületi gyulladást, és előrehaladot csontritkulást a masszírozott fél egészségére való tekintettel nem kezelünk!

A várandósság első három hónapjában a masszázs nem ajánlott, a negyedik hónaptól a kritikus zónákat kihagyva viszont a kismama részlegesen kezelhető. Kérjük,  a kezelés előtt tájékoztasson bennünket várandósságáról!