Reumatológia szakorvosi konzultáció

Bár a reumatológia és az ortopédia két olyan orvosi szakág, amely sok esetben fedi egymást, mégis akad néhány lényeges különbség közöttük.

Mi a hasonlóság a reumatológia és az ortopédia között?

Hasonlóságukat az okozza, hogy lényegében mindkét szakág mozgásszervi megbetegedések gyógyításával foglalkozik, tehát az izmok, az ínak, az ízületek és a csontok fájdalmait és merevségét gyógyítja.

A különbség leginkább a panaszt kiváltó okokban rejlik

A reumatológia a belgyógyászat azon szakterülete, ami a mozgásszervek megbetegedéseire fókuszál. Ez korosztálytól függetlenül a lakosság közel 70%-át érinti.
A reumás betegségek rendkívüli nagy fájdalmat és merevséget okoznak az izmokban, a gerincben, az inakban és az ízületekben is. Ezek a tünetek tarthatnak akár több napig is de van akinek évekig is. Okozhat akár súlyos rokkantságot is. A kellemetlen fájdalom és merevség gyógyításához a reumás megbetegedés kezelése szükséges.

Minden olyan mozgásszervi panasszal, mely több héten keresztül át elhúzódik, és a mozgást akadályozza vagy fájdalommal, zsibbadással, esetleg ízületi merevséggel jár, azzal érdemes szakorvoshoz fordulni. Ilyen lehet például ha bármelyik ízületben két hétnél hosszabban merevséget, fájdalmat észlelünk vagy tartós derék- vagy hátfájástól szenvedünk. A betegek leggyakrabban gerincproblémákkal, végtag-fájdalmakkal, ízületi gyulladásokkal, porckorong elváltozásokkal valamint csontritkulásos esetekkel fordulnak szakorvoshoz.

A szalonunkban dolgozó reumatológus szakorvos fizioterápiás szakvizsgával is rendelkezik, így látogatása célja lehet az is, hogy a konzultáció végére összeálljon a fizioterápiás kezelési terve is, azaz kapjon egy beutalót, mellyel a szalonunk fizikoterápiás szolgáltatásait is igénybe veheti.

A fizioterápia a természetes energiákra épülő kezelések gyűjtőfogalma. Ebbe kerül minden olyan módszer, ami a nap, a víz, a levegő és a mozgás hatásmechanizmusát használja fel a kezelések során.

A fizikoterápia a fizioterápián belül egy szűkebb kezelési terület, ilyenkor mindig valamilyen konkrét, mesterséges energiát használunk fel a gyógyításra. Szalonunkban a következő kezelések érhetők el:

• TENS kezelés,
  • ultrahangos kezelés,
  • lágy lézer kezelés,
  • szelektív ingeráram kezelés,
  • interferencia kezelés,
  • iontoforézis kezelés.

Kedves Vendégeink!

Szalonunk kiemelt figyelmet fordít arra, hogy az alkalmazottakat és a vendégeket
is védje. Kérjük, segítsen nekünk Ön is.

Felső légúti panaszokkal,
lázasan ne jelentkezzen be kezelésre.

A szalonba érkezve azonnal fertőtlenítse kezét. Ezt megteheti a mosdóban
fertőtlenítős szappannal vagy a pultra kihelyezett géles kézfertőtlenítővel.

Minden esetben szájmaszkban érkezzen kezelésre és  azzal fedje le az orrát és a
száját is.
Amennyiben nincs maszkja, kérjük vásároljon egyet használatra a
szalonunkban vagy kezelés előtt pár nappal a webshopunkban.

A maszk ára vendégeinknek: 200 Ft/db

(Vendégeink, akik már legalább egyszer voltak kezelésen a szalonban vagy előjegyzett időpontjuk van, ajándékoztak online ajándékkártyát vagy vásároltak luxuskozmetikumot a webshopunkban.)

Köszönjük együttműködésüket!
#együttsikerül